Doa Surah Yassin

Doa Surah Yasin 1
Doa Surah Yasin 2

14 comments:

goodseller said...

Assalamu'alaikum,mohon copy doa surah Yassin ,ya:Rozzah Feezah.

maizwa2202 and family said...

Hi as'kum boleh tak awak terjemahkan doa yasin dalam tulisan rumi sebab saya nak belajar doa tersebut jika dapat boleh tak awak send kan ke alamat email saya iaitu maizwa2202@yahoo.co.uk

Nuur said...

Minta izin copy doa yassin, syukran :)) salam ukhuwah

miss maruko said...

mintak izin copy juga..

nanshaari said...

Assallammualaikum,

Minta izin simpan dlm GT10.1 saya.

aizu's life said...

assalamualaikum
mohon copy ye.. tme kasih

Unknown said...

Assalamuaalaikum
ana minta izin copy doa yasin. ok?

Unknown said...

Assalam.
minta copy doa ya admin. tq. :)

Pretige Heritage Resources said...

Salam. Tuan. Mohon utk copy doa ni ya. Blh juga sy sama2 sebarkan dan guna juga. Moga tuan ni dpt trus berblog dgn lebih baik. Insyaallah.

Unknown said...

Sy copy doa yaasin ni.. jazakallahu khair.. :-)

o.belivious said...

Saya copy. Jzkk

Anonymous said...

Maaf tuan Sy copy juga..

faiz said...

alhamdullilah... terima kasih atas pemberian doa ini.. memudahkan saya mbaca nya menggunakan hp.. tak susah saya nak bawa yassin kesan kemari.. semoga di berikan barokah keatas tuan...

Myra said...

Assalamualaikum . Minta izin copy doa ni ye . Terima kasih

Blog Widget by LinkWithin