Doa Penerang Hati

Dibaca untuk mudah membaca dan menghafaz


Doa Penerang Hati

8 comments:

Azwan Suroto-Field said...

saya suka blog ini, begitu membantu dalam mencari ketenangan hati yag rungsing semasa belajar

Unknown said...

saya harap setiap doa disediakan sekali maksud doa tersebut..:)
walau apa2pun..terima kasih kerana menyediakan blog seperti ni..

mumarridh_al-pakiti said...

Boleh letakkkan maksud dlm Bahasa Melayu sekali? Harap dapat faham apa yang diminta..

ahmad said...

saya lebih menyukai doa2 ini diberi makna supaya dapat menghayati doa2 ini dengan lebih mendalam..

ahmad said...

Assalamualaikum..saya amat berharap sangat supaya saya dapat memahami maksud2 doa yang disediakan..supaya saya dapat menghayati doa2 tersebut dengan lebih mendalam..kerana saya berminat untuk mendalami ilmu agama..itu sahaja pandangan yanag saya dapat berikan pada masa ini..

No One Is Perfect said...

Sy suke blog ni...ape yg terkandung dapat memberikan saya inspirasi untuk saya jadi lebih baik dari sebelumnye..terima ksih..

Unknown said...

Salam.... Ustaz sya mohon izin share untuk diri sendiri dan pembaca yang lain... Syukran

helmi said...

Salam...ustaz saya mohon izin share untuk diri sendiri dan pembaca lain doa ini dan doa yang lain2..

Blog Widget by LinkWithin